Betaling kan foretages med betalingskort, herunder Visa, MasterCard, og MobilePay.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

  1. Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
  2. Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder

Vi oplyser gerne om allergener. Kontakt os for info.

Ved bestilling oplyser du selv hvilken dag du skal have din ordre leveret eller ønsker at afhente.

Vores leveringspriser ligger mellem 150 – 500 DKK
Leveringspriser kan læses nærmere her https://spizz.dk/afhentning-levering/

Vi leverer på hele Sjælland. Leveringspriser afhænger af postnummer og leveringstidspunkt.
Levering sker mellem kl. 10.00-17.00.

 

Når du handler på spizz.dk som forbruger, har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra modtagelse.

Det skal dog bemærkes, at dette ikke gælder for:

• Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der regelmæssigt bringer varer ud i dit område.

•Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg

• Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt

• Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen

• Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved aftalens indgåelse, og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi afhænger af udsving på markedet, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse på,

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter, du har modtaget din vare eller levering. Hvis din ordre modtages i flere leverancer, løber fristen fra den dag, hvor den sidste vare er modtaget.

Du kan benytte dig af din fortrydelsesret ved at give os besked inden for 14 dage fra modtagelsen af varen. Du kan sende en mail til info@spizz.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne eller på din ordrebekræftelse (vedhæftede fil).

Bemærk, at det ikke er muligt at fortryde et køb ved at nægte at modtage varen. Det er et krav, at vi får besked først.

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Spanske tapas retter

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 200 dkk

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.

Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Catering ApS, Gladsaxevej 130 st .1, 2860 Søborg (Spizz Catering)

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Vi tilbyder ingen fortrydelsesret ved erhvervskøb, medmindre andet er aftalt.

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Catering ApS, Gladsaxevej 130 st .1, 2860 Søborg

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Købelovens regler gælder for varekøb men ikke tjenesteydelser.

Du har dog stadig ret til at reklamere, hvis der er fejl eller mangler ved ydelsen. Du skal reklamere indenfor rimelig tid og helst hurtigst muligt, da tiden kan være afgørende for vores mulighed for at afhjælpe.

Er du ikke tilfreds med ydelsen, kan du kontakte os på tlf: 70608600 eller info@spizz.dk

Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@spizz.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

 For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr.

For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

Du finder vores privatlivspolitik her: https://spizz.dk/privatlivspolitik/

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Denne standardformular sendes også via din ordrebekræftelse som kan findes her: 

 

Til:

Catering ApS
Adresse: Gladsaxevej 130 st .1
2860 Søborg
TLF: +45 70608600
CVR-nr.: 42704288
E-mail: info@spizz.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15.11.2024