Spørgsmål & Svar
FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL HER
Her er alle de mest almindelige spørgsmål omkring mad ud af huset
Hvornår skal jeg senest bestille?
Vi anbefaler, at du bestiller i god tid for optimal planlægning.
Vores seneste bestillingstidspunkt er dog 2 dage før den ønskede leverings- eller afhentningsdato.
Vi anbefaler at i bestiller i god tid da vi godt kan have udsolgt på de enkelte dage.
Hvor kan jeg afhente min bestilling, og hvad er afhentningstiderne?
Du kan afhente din bestilling i vores cateringbutik på Gladsaxevej 130, st. 1, 2860 Søborg.
Afhentningstiderne er mellem kl. 10:00 og 16:30.
For at vi kan være helt klar med din mad, når du kommer, og så du undgår ventetid, vil vi gerne vide med en halv times interval, hvornår du planlægger at afhente din menu.
I hvilket område kan I levere?
Vi leverer til Storkøbenhavn og på hele Sjælland.
Mandag - Søndag kl. 10:00-17:00
Klik HER for at se leveringspriser og hvilke postnumre vi leverer til.
Priserne er baseret på afstanden til kunden
Vi beregner priserne baseret på kilometerafstande. Dette betyder:
- Leveringspriser Vi tilbyder fleksible leveringsmuligheder baseret på afstanden fra vores lokation på Gladsaxevej 130, 2860 Søborg. Vores leveringspriser er nøje beregnet for at sikre, at vi kan tilbyde en pålidelig levering til en rimelig pris, uanset hvor du befinder dig. Nedenfor kan du se vores leveringspriser både ekskl. og inkl. moms.
- 0-10 km: 120,00 DKK ekskl. moms / 150,00 DKK inkl. moms.
- 12-20 km: 160,00 DKK ekskl. moms / 200,00 DKK inkl. moms.
- 20-40 km: 200,00 DKK ekskl. moms / 250,00 DKK inkl. moms.
- 40-70 km: 240,00 DKK ekskl. moms / 300,00 DKK inkl. moms.
- 70-100 km: 300,00 DKK ekskl. moms / 375,00 DKK inkl. moms
- 100-120 km: 400,00 DKK ekskl. moms / 500,00 DKK inkl. moms
- 120-200 km: 500,00 DKK ekskl. moms / 625,00 DKK inkl. moms.
For afstande derover, vil prisen blive beregnet specifikt baseret på det nøjagtige antal kilometer.
Vi kan levere til postnumre fra 1000 til 4999.
Kan jeg være sikker på, at jeg kan bestille kuverterne til min ønskede dato?
Det korte svar er: JA.
Vi kan altid hjælpe med denne menu, så længe din booking foretages senest 2 dage før dit arrangement. Vi anbefaler dog alligevel, at du lægger din bestilling ind i vores hjemmeside hurtigst muligt, da dette vil give dig større fleksibilitet ift. levering m.m.
Hvordan modtager jeg maden?
Vores tapasretter leveres i engangsemballage, typisk "smørrebrødsæsker", som er klar til transport og ikke skal returneres.
Dette gør det nemt for dig at håndtere maden uden bekymring for tilbagelevering af emballage.
Er maden varm eller kold ved afhentning eller levering?
Vores spanske tapasretter leveres som udgangspunkt kolde.
Italienske buffeter og spanske retter kan er varme, og klar til spisning.
Kontakt os venligst angående jeres spisetid, så vi kan tilpasse de varme retter efter jeres behov.
Hvor længe må mad stå på en buffet?
Maden på en buffet må ikke stå ude i mere end 3 timer af gangen. Står den længere tid, forøges risikoen for vækst af bakterierne markant.
Vi anbefaler derfor hos os, at du holder dig til 3 timers reglen, så du sikrer jer, at buffeten ikke bliver dårlig.
Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til min ordre eller andet?
Send os venligst en mail på info@spizz.dk
Vi besvarer mails indenfor 24 timer på hverdage og bestræber os på at besvare alle mails sendt før kl. 12. samme dag.
Har du brug for hjælp her og nu, kan du ringe til os på 70608600.